сряда, 6 декември 2017 г.

Втори рожден ден

Толкова отдавна не съм писала нищо тук, че чак ми е неудобно. Дните са толкова кратки, а ангажиментите толкова много, че просто не усещам как се изнизва времето! Винаги обаче идва един Ден (наистина с голямо Д), който не може да се отмине ей така, без да се отбележи.

                                          
Нашето мъничко човече расте и вече е на цели две годинки!! Колко е любопитен, как иска всичко да бутне, да опита, за всичко да попита (макар и още да говори неговия си странен език, който не винаги разбираме :) )!! Невероятно щастие е да се прибереш и да те посрещне с усмивка и възклицание "Баааа" (в превод -бабааа)!!

Да си ни живичък и здравичък Коки, да растеш и опознаваш света,  щастието и късметът да са ВИНАГИ с теб и да станеш благороден и достоен човек!!
Ние много те обичаме и винаги ще те подкрепяме!!


Тъй като много обича мечетата (има много плюшени такива играчки) реших тортата за неговия ден да е 3D  и да е мече.
Да си призная това е първият ми опит в този вид торти и разбира се сигурно има много кусури, но я правих с такова огромно желание и любов, че другото не е от значение. Важното е, че рожденика я хареса и много й се радва (едвам го удържахме да не прегърне мечето, като го видя) :).

"Здравейте виртуални приятели на моята баба!
Помните ли ме? Аз съм Калоян, или както всички вкъщи ме наричат - Коки!
Миналата година ви разказах за първия си рожден ден и ето, че сега вече съм на две годинки. Никак не е лесно да си голям! Толкова много неща трябва да правиш ( да си прибираш играчките, да стоиш мирен, да спиш, да ядеш, да слушаш) и да не правиш (бели, да не се цапаш, да не ровиш по шкафовете, а  там е толкова интересно). Да си призная аз не всичко мога да изпълнявам, но обещавам да се старая, пък и още ще раста и ще ставам все по-добър :).
Задълженията са си задължения, но когато има празник трябва да се празнува, за това мама и тати отново ми спретнаха парти с много гости, игри, подаръци и разбира се тортаааа,
 а тя беше с коли, багери и звездички- толкова е красива!!


Най-голямата изненада за мен, обаче, беше тортата, която баба ми беше направила. Просто не можах да повярвам, като пред мен застана едно сладко рошаво мече!!
Благодаря им за грижите и празника, който ми подготвиха!!"




















Надявам се, че това са били неговите мисли в този ден и че наистина сме му доставили радост и много емоция!!
До скоро приятели!

3 коментара:

  1. Руми,
    Да ви е жив и здрав малкия пораснал Коки и да ви носи още много радост!
    Тортата е великолепна! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много, Илианка!! Стана мнооого сладичка и си има доста кусури, но като за първи път съм доволна :).
      Целувки, миличка и хубави почивни дни!

      Изтриване
  2. Вы ищете бизнес-ссуду для рефинансирования своих потребностей, тогда предложение о ссуде pedro будет для вас хорошим, потому что оно подлинное, и с ним можно работать по доступной ставке и простым условиям и положениям, а также для любых видов ссуд, которые вы хотели бы подать по электронной почте pedroloanss@gmail.com

    ОтговорИзтриване