понеделник, 5 декември 2016 г.

Рожден ден







Колко бързо порасна нашето слънчице!! Вече е на една годинка!!

Да си ни жив и здрав мъничък Коки, да растеш щастлив, безгрижен и усмивката винаги да грее на личицето ти!!









Аз съм Калоян и искам да споделя с Вас преживяванията си на първия ми рожден ден.
Денят започна с детско парти с гости,


 игри


колко е хубаво да имаш по-голям
батко, като бате Радо,
да ти помага в игрите 
и да те пази да не се удариш!!



всичко бързо се оправя,
нали сме на рожден ден
нали сме малки
понякога има и сълзи, но...













и торта,

колко голяма и вкусна торта са поръчали мама и тате
специално за моето парти
хубаво да се види, че вече съм на една
годинка















а завърши в къщи със семейно тържество, където имаше много подаръци.


какво по-хубаво от това да получиш
 Порше за първия си рожден ден а ?














Както си му е реда присъстваха бабите, дядовците и разбира се най-добрите лели на света :) :).

















Освен многото лакомства баба приготви и тортички  за мъничкия рожденик.






Толкова много емоции имаше за мен на този ден и бях много уморен, но нямаше как да не завършим с една семейна снимка за спомен!


Сега казвам довиждане до следващата година по същото време, когато пак ще Ви разкажа за моите преживявания :) !












5 коментара:

  1. Жив и здрав да е Коки!Догодина в Пловдив за рождения ден...:) !Прекрасни сте всички!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за пожеланията и хубавите думи, Миме!
      Живот и здраве може да пренесем всички тези емоции на друг терен :).
      Прегръдка и хубав ден, миличка!

      Изтриване
  2. Бъдете всички живи и здрави, Руме! Чаровният рожденик нека винаги да ви радва и весели!
    Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сърдечно ти благодаря, Хриси, за хубавите пожелания!!
      Прегръдки и от мен, миличка и спорна седмица!!

      Изтриване